bus

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Bus
Op zoek naar Bus? - Zoek Bus in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Bus, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Bus > Forum > Vragen? > autobus te huur gevr (zonder chauffeur)
  Michel Kapt..  1. Geplaatst op 10 juni 2003 om 14:32 uur   quotenieuw berichtemailedit 

dag,
wij zoeken voor een vakantiereis (met nogal wat keurige kinderen) naar Zu@!#$-Frankrijk een autobus te huur voor 3-4 weken.
we hebben zelf het rijbewijs + ervaring
wie weet iets?
wie heeft een tip?
dankjewel!

Saskia Van ..  2. Geplaatst op 15 juli 2004 om 19:11 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,
Ik ben Saskia van der Leeden, en l@!#$ van de Koninklijke Rotterdamse PTT Harmonie uit Rotterdam. In oktober gaan wij op concours naar Amersfoort. De vraag is nu kunnen wij een touringcar huren zonder chauffeur, want die hebben wij namelijk al.
Graag hoor ik van jullie
Groetjes Saskia

Frank  3. Geplaatst op 08 september 2004 om 22:33 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
@!#$th=100% size=1 color=#000099>Op 15 juli 2004 om 19:11 schreef Saskia van der Leeden het volgende:
Hallo,
Ik ben Saskia van der Leeden, en l@!#$ van de Koninklijke Rotterdamse PTT Harmonie uit Rotterdam. In oktober gaan wij op concours naar Amersfoort. De vraag is nu kunnen wij een touringcar huren zonder chauffeur, want die hebben wij namelijk al.
Graag hoor ik van jullie
Groetjes Saskia

@!#$th=100% size=1 color=#000099>

Het huren van een touringcar zonder chauffeur is wettelijk niet toegestaan. Ook indien het wettelijk zou mogen zou geen enkel touringcarbedrijf dit doen, mede gezien de hoge waarde van een touringcar. Laat die chauffeur bij zijn of haar eigen touringcarbedrijf informeren naar een personeelskorting.

Frank

I. Fiali  4. Geplaatst op 23 september 2004 om 22:39 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ja Frank, je hebt helemaal gelijk. Hoe zouden die ouders het vinden van die keurige kinderen, als ze hoorden dat ze niet goed verzekerd waren. Geen enkel touringcarbedrijf zal een touringcar zonder chauffeur verhuren.
I. Fiali

John Curfs  5. Geplaatst op 14 oktober 2004 om 15:33 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Idd zal het huren van een bus zonder chauffeur niet lukken, als men tenminste legaal te werk wil gaan.
Wel leuk is het reizen per nightliner. Hebben dit al gedaan en is geweldig.
Kijk hiervoor eens op http://www.nightliner-rental.nl

Alles is voorhanden, inclusief comfortabele bedden, keukentje, toilet, tv, dvd, cd etc etc.

René Van De..  6. Geplaatst op 08 mei 2005 om 22:20 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Eind mei ontvangen wij een aantal Roemenen.
Bestaat de mogelijkhe@!#$ om voor een aantal dagen een bus(je) te huren voor ongeveer 20 personen?
Eventueel 2 busjes? Chauffeurs zijn aanwezig.

Dank.

Josef  7. Geplaatst op 25 juli 2005 om 09:30 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
@!#$th=100% size=1 color=#000099>Op 08 mei 2005 om 22:20 schreef Michel kapteijns het volgende:
dag,
wij zoeken voor een vakantiereis (met nogal wat keurige kinderen) naar Zu@!#$-Frankrijk een autobus te huur voor 3-4 weken.
we hebben zelf het rijbewijs + ervaring
wie weet iets?
wie heeft een tip?
dankjewel!

Ja! we heben een Bus! 020-6640788

Josef  8. Geplaatst op 25 juli 2005 om 09:40 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
@!#$th=100% size=1 color=#000099>Op 08 mei 2005 om 22:20 schreef René van den Broek het volgende:
Eind mei ontvangen wij een aantal Roemenen.
Bestaat de mogelijkhe@!#$ om voor een aantal dagen een bus(je) te huren voor ongeveer 20 personen?
Eventueel 2 busjes? Chauffeurs zijn aanwezig.

Dank.

bel me 020-6640788

Diederik Do..  9. Geplaatst op 19 oktober 2005 om 13:16 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo lezers,
Ik ben tienerwerker in een tienercentrum, nu ben ik opzoek naar iemand die mij een bus wil verhuren zonder chauffeur( +/- 20 pers).
Ik zelf ben in het bezit van alle rijbewijzen en personenvervoer.
Wie kan mij tips geven hoe ik zo een bus kan huren.
Het is de bedoeling dat ik met tieners (netjes) bedrijven in de directe omgeving ga bezoeken.om zo intresse te kweken bij bedrijven die anders voor hen gesloten blijven.
gr. diederik

P.s Josef heb jij een bus en mag ik jou ook bellen?

EDIT:
@!#$th="100%" align="center">
Dit bericht is gewijzigd door: Diederik Do.. op 19 oktober 2005 om 13:18:34

@!#$th="100%">

John Luder  10. Geplaatst op 09 april 2006 om 17:28 uur   quotenieuw berichtemailedit 

wij willen met onze judoclub die 30jr bestaat (60 jongelui tot 14 jr)graag een dagje uit een bus huren maakt het eigenlijk te duur.
rijbewijs en ervaringis aanwezig heeft iemand een tip??????????????
bedankt

Ga naar pagina: 1, 2, 3

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X